27 Ağustos 2012 Pazartesi

DİYET SIRLARIMDAN YAĞ YAKTIRAN BESİNLER

Herkese merhabalar diyet sırlarımla devam ediyoruz yine nasıl başarıyorum bunu bilmiyorum nasıl bu kadar zayıf kalabiliyosun diyorlar yada çok güzel yemekler var nasıl yemeden duruyorsun Ezgi ! ben biraz yiyorum ve abartmıyorum işte herşey burda bitiyor sanırım, şimdide kilo vermek isteyenler için benim altın kurallarımdan bir tanesi yağ yaktıran besinleri tüketmek hadi bakalım bunlar neymiş  :
Hepinize Sevgiler

SU:Evet en kolay aklımıza gelecek şey günde 1.5 litre ve fazlası su tüketiyorum.Su sadece susuzluğunuzu gidermez, aynı zamanda midenizi doldurur ve açlık hissinizi azaltır.Yemeklerden 20 dakika önce içeceğiniz bir bardak su, tokluk hissi sağlar.


YEŞİL ÇAY :Hergün bir bardak ve daha fazla yeşil çay içiyorum .Yeşil çay içmenin kilo almayı belirgin bir şekilde yavaşlattığını söyleniyor ve dahada fazla sayamadığım kadar faydası var.

YOĞURT:Hergün gibi tüketmeye çalışıyorum çokta seviyorum az yağlı yoğurt içerdiği yoğun mineraller sayesinde vücudun yağ yakımını da belirli bir oranda yükseltiyor.

GREYFURT:Önceleri greyfurttan nefret etsemde erkek arkadaşım bu meyveyi bana çok sevdirdi birde fayları saymakla bitmiyor.Bu meyve C vitaminiyle gerçek bir form dostu olduğunu kanıtlıyor. Vücudun enerjisini artırırken açlık krizlerini önleyici etkisi bulunuyor. 

KIRMIZI BİBER :Ahhh oo acı yokmu oo acı ne fayları var : D bende daha önceleri yemesemde yine Serkan 'la birlikte alıştığım kırmızı biber ve acı biber yağ yaktıran besinler arasında.Fazla abartmadan az miktarda tüketiyoruz tabi ki

ELMA SİRKESİ :Annemin her sabah uyguladığı vazgeçilmez yardımcısı sirke evet her sabah ılık suyun için bir tatlı kaşığı kadar sirke (elma sirkesi) yağ yakımını hızlandırıyor  Sirke vücudun yağları parçalamasına yardımcı enzim üreten genleri harekete geçiriyor.Bağırsaktaki zararlı maddeleri öldürüyor.


2 yorum:

  1. Hadi bakalım diyete başlayalım:))
    sbaha sabah sirkeli su hiç lezzetli değil ama neyse:)

    YanıtlaSil
  2. Bu kararın için seni tebrik ediyorum canım :)umarım biran önce istediğin forma kavuşursun :))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...