22 Ağustos 2012 Çarşamba

Nasıl ince kalıyorumm :))







Bugüne kadar kilo problemim olmasada her zaman yediklerime dikkat eden biri oldum bunu hayat felsefesi haline getirdim bu yüzden herzaman zayıfım sanırım ailede kilo problemi olunca ve bende bu konuda okuduğum kitaplar doğrultusunda  bi kaç küçük bilgi vermek istedim yardımcı olabilirsem ne mutlu bana :)) tabiki diyet yapmak için evde kendi yöntemlerimizle değil de herzaman bir uzman yardımıyla yapılması en doğru olanıdır.Buyrun nelere dikkat ediyorum :


1-Ağırlık çalışın

2-Kahvaltı yapmak çok önemli

3-Az kalori almamalıyız(günlük 1000 kaloriyi geçmeli)

4-Tartılardan kurtulun(moralinizi bozuyorsa )

5-Düzenli ve küçük öğünler ile beslenin

6-Kalorileri sayın
7-En çok yağ yaktıran egzersizlerden yapın(bunu bir sonra ki postumda paylaşıcam)
8-Aldığınız yağı takip edin

9-Beslenmenize yağ yakan besinler ekleyin(acı biber, yağsız süt ürünleri ve yağsız besinler olabilir)






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...